05.12.2007., srijeda

mali ljuti pas, vesta

Ovo je mali pas u svojoj ljutnji.

Image Hosted by ImageShack.us


Jako je ljut na mene jer se jedna kujica tjera a ja bezobraznica jedna bezobrazna, vještica odurna, tjeram ga doma.
I nakon što mi pobjegne dođem po njega i odvedem ga kući.
Mislim, di toga ima??no Što ćemo tako u Europu?
Kako ja mislim da će on imat potomstvo ako se tako ponašam?
Pa što što je zima vani?
Pa što što smo VEĆ 3 sata vani ukipljeni na istom mjestu.nono
Pa što što su mi se ruke i noge smrzle.
Mislim, stvarno sam gadura.nono



A ovo je iduća faza. Tuga do neba. Izazivanje sažaljenja.
(Mislim ipak on pati. ).

Image Hosted by ImageShack.us


A ovo je vuna.

Image Hosted by ImageShack.us


A ovo poluproizvod od iste.
Nije još gotovo, al mi mozak stao. Izgubio inspiraciju. Mozak mislim.
Pa se čekaju bolji dani, kad će se inspiracija pojavit pa da završim to
remek djelo.

Image Hosted by ImageShack.us



I naravno da je sve na drvenim vješalicama. Jer ja doma više nemam one odvratne plastične. Zelene. Narančaste. Prozirne. no
A ne ,ne. Sve na drvetu kako i treba biti.
Ipak smo mi jedno ekološki svjesno domaćinstvo.


- 08:28 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv